יום ראשון, 22 בפברואר 2015

נשימה מעגלית ברוח אושו

קורס או סדנת נשימה מעגלית ברוח אושו לוקחים אתכם למסע פנימי מרתק בשילוב רכישת ידע וכלים רבי עוצמה להתפתחות אישית ולהגברת המודעות תוך כדי הגברת יכולות הריפוי הקיימות בכל אחד ואחת. אושו ידוע כגורו ההודי הראשון שהביא את בשורת המדיטציה לעולם המערבי תוך יצירת כלים חדשים ורבי עוצמה המאפשרים לכולם ליהנות מחיים מודעים וטובים יותר. את טכניקת הנשימה המעגלית פיתוח אושו ככלי רב עוצמה לעבודה אנרגטית ובעזרת תרגול טכניקות הנשימה אותן פיתח אושו ניתן לשנות דפוסי התנהגות ולהשתחרר מטראומות קשות ומקשיים רבים ומגוונים המלווים אותנו במשך תקופה ארוכה.
שיפור איכות החיים
נשימה מעגלית ברוח אושו היא טכניקה מתקדמת ואיכותית עם השפעה עצומה על האדם שמאפשרת לו לשפר את איכות חייו. באמצעות טכניקה זו ניתן להגביר את המודעות וליהנות משחרור חסמים אנרגטיים המפריעים לאדם לצמוח, לממש את יכולותיו וליהנות מחיים רגועים ושלווים. באמצעות תרגול טכניקות הנשימה המעגלית ניתן להתמודד עם קשיים רבים המלווים את האדם בחייו כמו קשיי שינה, טראומות ילדות, מצבי חרדה שונים ועוד.
כדאי לדעת כי טכניקת הנשימה המעגלית ברוח אושו היא התנסות אישית עמוקה וייחודית. לדברי אושו הנשימה היא המפתח למשאבי הריפוי הקיימים בגופו של האדם ולכן יש לתרגל נשימה מעגלית מודעת אשר מגבירה את הזרימה הטבעת של האנרגיה בגוף, מסייעת לקליטה מוגברת של החמצן בדם ובתאים ומאפשרת לגוף ולנפש להיפתח, לנקות רעלים ולשחרר מתחים וחסמים. באמצעות תרגול נשימה מעגלית ניתן לחבר בין המודע לתת מודע וכך אפשר לשחרר חסמים, מתחים ולשנות דפוסים על מנת ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. באמצעות הנשימה המעגלית ניתן לטפל בבעיות גמילה, לסייע לגוף במלחמתו כנגד מחלות רבות, לטפל במצבי חרדה, מתח, עצבות, יגון ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה